31 juli 2016

Ik kan niet kiezen


Op internet zie ik zoveel leuke haakideeën, dat ik bijna niet kan kiezen. Ik ben bezig met een roze omslagdoek. Dit wordt een samenraapsel van verschillende patronen.
Daarnaast heb ik al het lijfje van een grijs, blauw en wit konijntje. Misschien een leuk kraamkadootje?
Ook heb ik wat bolletjes blauw katoen met een kort kleurverloop. Ik ben al drie keer met een ander patroon begonnen. Niet elke steek komt goed tot zijn recht met zo'n kleurverloop. Ik vind het patroon van de rechte Southbay wel overeind blijven bij dit katoen. Het wordt dus een rechte omslagdoek of sjaal.
Als laatste heb ik nog aardig wat bollen wit acryl. Ik haakte er al eerder een omslagdoek mee. Nu ga ik me maar eens wagen aan filethaken. Misschien onderstaand patroon.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten